10 Ocak 2013 Perşembe

Dukan ile 8. gün

5 günlük atak sonrası seyrin 3. gününden merhaba,

Bugünün açılışını açıklıyorum 86.5  :) Evet sadece -200 gr. Sadece diyorum çünkü benim beklentim hala en az -1000'den yana. Biz aslında dün akşam tartılmasında 85.9'u görmüştük ya neyse :) üstüne köfte, ayran, yoğurt, helva, yeşil çay ve balık yiyince sabaha başımıza bunların gelmesi pek normal :)

Bu durumda toplamda giden kilomuz; 8 günde -3.400

Oradan bakınca hiç fena durmuyor değil mi ? Ama öyle değil gelin bir de buradan benim gözümle bakın. Kar nedeniyle günlük yapılması gereken yürüyüşler iptal edildi. Dün akşam da egzersizleri es geçti. Neymiş ? Zaten kilo veriyormuş yapmaya gerek yokmuş. Hiç karışmıyorum, ne halin varsa gör dedim. 3 gün sonra bana deme ki vay ben neden kilo veremiyorum artık, ay göbeğim gitmiyor, vay efendim bacaklarım hala kalın, kollarım hiç incelmedi. Bana gelme bunlarla dedim.

Bir insan ne yaparsa kendi için yapar, o egzersizleri yapması, bu diyete uyması, suyunu yeterli miktarda düzenli içmesi, sebze protein oranına dikkat etmesi benim için yaptığı bir şey değil ki... Daha önce ben yaptım, uydum, içtim, dikkat ettim. Faydasını da sadece kendim gördüm. Çünkü ben diyet yaptığımda ben zayıfladım, bir başkası değil. O yüzden insanların hem ne yapmam lazım, bu durumdan nasıl kurtulabilirim diye çare aradıkları vakit, doğru yolu ve yöntemi anlattığımda benimle pazarlık yapmaları hem beni kendilerinden soğutuyor hem de onlardan başka yardım isteyen insanlara cevap verme isteğimi de alıp çok uzaklara götürüyor.

Özetle;
-200 değil benim beklediğim ama Çağlar bunu çok sevindirici buluyor. Durumu onun için oldukça iyi görünüyor. O rahatsa bu halinden memnun ve mutluysa bana da bu rakamları kabullenmek düşüyor :)

Herkese sevgiler,

Hepimize mutlu diyetler :)


2 yorum: