6 Ocak 2013 Pazar

3. günde gelen +200 :)



Atak 3'e el sallarken gelen +200'e de kucak açmayı öğreniyor insan. Dün aksam 8'de yenen köfte &ayran ikilisinin üstüne saat 10'da helva ziyafeti ve üstüne 11'de yenen balıklar mı sabaha bu sürpizi hazırladı dersiniz ? İçinizden evet diyenleri duyar gibiyim :) Ama işin özü bu değil çünkü ortada kurallara uymayan bir durum yok. Her şey yolunda. Sadece bu 4. gün ve hala tuvalete çıkamamış bir bünye var. Yani +200'den ziyade daha giden de var ama kabızlık yüzünden bunu şimdilik göremiyoruz tartıda.

Açılış : 89.9
1. gün : 88.0
2. gün : 87.0
3. gün : 87.2
Ve bugün 4. gün yaşanacak sonuçları ise yarın sabah göreceğiz.

Kabızlık biliyorsunuz ki ilk zamanlar kaçınılmaz bir durum; o yüzden bu sabah aç karnına 1,5 YK gojiberry yedirip üstüne bol su içirdim. Ardından kahvaltısını yaptı yine 3 yumurta ( tanesinin sadece beyazı) kıyma ile beraber ve yanında da yeşil çay.

Sabırsızlıkla seyire geçmesini bekliyorum çünkü benim için de zor oluyor, yanında pek sebze yiyemiyorum. Olur ya canı çeker, isyan eder o sebeple hiç gerek yok bunlara :) Ataktaki son 2 günü. Bakalım 1+1'i mi seçecek 5+5'i mi ? Ben seçimi ona bırakacağım ama sanırım o da benim fikrimi alacak Hangisi daha iyi olur, hangisi daha hızlı kilo verdirir bunu ben daha iyi bilirim açısından değil öyle düşünmeyin, sonuçta yemekleri yapan ben olacağım ya hangisi bana daha kolay gelirse :) Ama yemek yapmak 5+5'te daha kolay gibi görünse de benim gönlümden geçen 1+1..Neden ? Çünkü soğumuş ve ardından ısıtılmış yemekler pek bana göre. Oldum olası çok sevemedim bu durumu. O yüzden biz sanırım 1+1'den ufak ufak yolumuzu alırız.

Bu arada unutulmadan hemen bunu da söyleyeyim. Biz egzersizlere başladık bile. Hatta geç bile kalmıştık ama halsizlikten söz edince Çağlar çok üstüne gitmeyeyim dedim. 15 ile başladık dün akşam, bugün 16 diyeceğiz.Bir iki güne kalmaz bacaklarındaki ağrılardan şikayer etmeye başlar. Ama bu ağrılar iyiye işaret onun için ve geçici bir durum. Kaslar çalışmaya başladıkça sorun ortadan kalkacak :)

Özetle keyfimiz yerinde :) İlk günlerden daha enerjiğiz. Ve Bol bol Dukan'ın kulaklarını çınlatıyoruz :)

Hepinize sevgiler hepimize mutlu diyetler :)




2 yorum:

  1. maşallah. zaten hocası süper. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, umarım kimsenin emekleri boşa gitmez :)

      Sil