25 Ocak 2013 Cuma

Dukan Gün 23 : Kilo 83 :)


Geç gelen bir merhaba,

Bugün 23. gündeyiz. Ve net 83 kiloyuz. Hafta sonu yine maçlar falan derken dilerim ki 82'yi buluruz Çarşamba'ya kadar.

Akşam menüsü olarak ızgara istavrit yanında kola yaptık. 23. gününde ilk kolasını içirdim. Çok da istekli değildi ama yine de gönlüm razı olmadı balıkları kuru kuru götürmesine dedim hadi hadi iç bir bardaktan birşey olmaz. Bundan sonra haftada 1 bardak hakkın var, cumadan cumaya dedim. Balıklardan sonra bir de evde 1 parca göğüs vardı onları da yedi.Üstüne tatlı olarak sütlü jöle muz aromalı olanından ve 1 kaşık gojiberry süper gitti. Az önce de zor bela krepleri pişirip yedik. Ve akşam menüsü fazla zengin bir şekilde kapatmış olduk.

Şuan öylesine yorgunum ki bir yandan fırında tavuk, patlıcan, biber üçlüsü pişiyor başında bekliyorum. Bir yandan da sevgili Lili ve Nurdan Ablacım benden kahve bekliyorlar diye devamlı bi taciz halindeler onlar için kahve yayını yapmak için pc'yi açtım. Neyse yayınladım, bir de baktım sevgili Melike 23. günü soruyor. Gönlüm razı olmadı işte. Gözlerimden uyku akarken bir yandan da klavyenin başında takır takır yazmaya koyuldum. Ama daha fazla çene çalamayacağım gerçekten fazla yorgunum. Özürlerimle birlikte şimdilik kaçıyorum ben.

Yarın sabah görüşmek dileğiyle,
Herkese iyi geceler,

KKB

Dip Not : Eylül Dukancan'ın göz yaşlarına dayanamadım aha onu da andım. <3 Oldu mu ? Bence oldu ? Daha ne olsun :D Yeni maceralarda görüşmek üzere :) by by. :p

2 yorum:

  1. e bu arada birde bana cevap yazıyorsun eksik olma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kalkamıyorum ki başından. Yorgunluk var evet ama cevapsız bırakmaya da gönlüm razı olmuyor :)

      Sil