31 Ocak 2013 Perşembe

Dukan 27 - 28 - 29 : Sonuç / Stabil Sayılır :)


Gerçekten özür diliyorum, bir türlü fırsatını yaratıp da günlük durumların bildirimlerini yayın yapıp sizinle sohbet edemedim. İnanın bir türlü kafam rahat olmuyor ki dökeyim rahat rahat içimi size..

Gelelim konumuza;
En son 82 diyen dukancanımız salı sabahı 82,2 çarşamba sabahı 82,2  perşembe sabahı da 82,4 diyerek beni her geçen gün daha da şaşırtmış bulunuyor :D İşin garip tarafı akşamları sabahtan daha az çıkıyor :D Böyle olunca da bir şeyde diyemiyorum pek. Demek vücudu akşamları geç yemek yediği için belki de su tutuyor.
Birazdan nar şerbeti yapmayı düşünüyorum. Yarın yanında götürsün gerçi tadını pek sevmiyor ama yapabilecek bir şey yok. İyi olan çoğu şeyin tadı kötü zaten :) Pek sevimli değiller... :)

Netice olarak;

2 Ocak Çarşamba : 89.9 (Başlangıç)
9 Ocak Çarşamba : 86.7 (-3.2)
16 Ocak Çarşamba : 85.0 (-1.7)
23 Ocak Çarşamba : 82.9 (-2.1)
30 Ocak Çarşamba : 82.2 (-0,7)


Neredeyse 1 ayı dolacak bakalım bir ay sonra tablomuz ne diyecek ?

Siz de biliyorsunuz ki şuan sadece yazmak için yazıyorum. :) Ama bu işkenceyi ne size ne de kendime yapacağım ve yazımı burada sonlandırarak herkese iyi akşamlar dileyeceğim :)

Öptüm hepinizi :*

4 yorum:

  1. MErhaba KK Balık =) Oda her dukancı gibi duraklamaları yaşayacak gibi gözüküyor :/ Nar Şerbetini nasıl kaynatıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın tabi ki de yaşayacak ama biliyorsun her duraklama erkan duraklamadır :D Kabullenemiyoruz sanırım. Nar şerbetini kaynatmıyorum, demliyorum sadece. üstüne kaynar suyu döküp bir süre bekliyorum. Öyle içiyoruz. ister sıcak ister soğuk :)

      Sil
  2. Ah kesinlikle kabul etmeyelim =) Nasılsa inatla mecbur verecek =) Nar çiçeği, yeşilçay ve kuşburnunu demliyoruz o halde kaynatmıyoruz ek bişey varsa koyayım. duraklamaları oynuyorumda bende :/

    YanıtlaSil
  3. 7.7 kilo tebrikler :) Darısı başıma :)

    YanıtlaSil