9 Ocak 2013 Çarşamba

7. gün : Seyir'de 2

Günaydınlar,

2 gündür düzensiz takipte bulunduğum kardeşim bugünü -100 gr. ile karşıladı.

86.7

Hala wc problemini çözmüş değil. Geçen sefer çıktım demişti ama beklentileri pek karşılamamış. Hala kabızlık olayı devam ediyormuş. Sebzelere geçiş olsa bile 3 gündür -100 vermiş görünüyor. Hızlı giden atın kaderini mi yaşıyor nedir ilk 3 gün beklentilerimin çok üstünde cevaplar verip son 3 gündür beklentilerimin çok altında cevaplar alıyorum. Acaba daha da mı fazla yemeli ? Porsiyonlarını sıklaştıralım bu hafta. Bir de akşamları bana göre biraz geç yiyor. 8 gibi evde oluyor ve 9'a kadar yemek yeme faslı sürüyor. Kepeği de akşamları tüketiyor. Ben seyir boyu kepeği gün içinde tüketmiştim. Pek de memnun kalmıştım. Tabi bundan kaynaklı kilo veremiyor demiyorum ben yanlış anlaşılmasın ben sadece benim diyetimle arasındaki zamanlama farklarından bahsediyorum. Yine söylüyorum bana göre bu 3 günlük kilo sabitliği kabızlıktan kaynaklı. Bizim öncelikle bunu çözmemiz gerekiyor. 

1+1 yaptığı için bugün sp günü. Yarına kaçla başlarız acaba ? Ben artık en az -1000 istiyorum.

Unutmadan bir an önce şu hava muhalefeti bitse de gidip tahlillerimizi yaptırsak, bi başladı soğuk, yağmur, kar, bu cuma gitsek süper olur. Benim de final tahlillerim olacak ne de olsa 2 hafta sonra bitiyor güçlendirme.

Özetle;
Tahlillerinizi atlatmayın.
Doktorunuza diyet yaptığınızı bunu tahlilleri de diyetisyeninizin istediğini söyleyin onlar gerekli olan tahlilleri laboratuvara gönderecektir.

Herkese sevgiler,
Hepimize mutlu diyetler... 

4 yorum:

  1. seyir başlangıcı + bile görülebiliyor sanırım, sizin çok gerilerde kaldığından o günleri unutmuş olabilir misiniz?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "sebzelere geçiş olsa bile 3 gündür -100 vermiş görünüyor." diye yazdım yani seyir başlangıcı olası bir durum bu demek istedim bu cümlemle.:)) Sebzelere geçeli 1 gün oldu toplamda ama atakta son 2 gün kilo veremedi. Yani açıklaması şu ki; tamam sebzelere geçti artı bile görebilir doğal ama 3 günde de sadece 100 gr vermesi adil değil. Benim tablom hala duvarımda asılıdır bakıyorum ve sebzelere geçişte bile ne artı bir duraklama ne de başka bir şey yaşadım. Benim o günleri unutmam çok zor :)

      Sil
  2. canım ben de bugün başlamaya niyetlendim .dün akşam krebimi yaptım okula götürdüm.yanına da peynir aldım ama daha ilk lokmada inanılmaz bi mide bulantısı oldu ve tuvalete zor attım kendimi.tabi öyle olunca da öğretmen arkadaşların gazıyla da oturdum bi tost yedim ...bugün yapamadım ama yarına tekrar başlamak istiyorum sence ne yapayım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm belki krep başlamak için iyi bir tercih olmamıştır. Bir de mide bulantın gerçekten krep kaynaklı mı oldu ? bunu bilmek gerek.

      Sil