24 Ocak 2013 Perşembe

Dukan 22. Gün : Tartılmıyorum :)

Merhaba,
Bugün Dukan'da ki 23. günümüz. Çağlar bu sabah bir değişiklik yapıp tartılmayacağını söyledi ve öyle de yaptı. Yarına süpriz olsun dedi. Tabi yarına umarım süpriz bir şekilde artı görüp de geçici bir şok yaşamaz :)

Dün akşam o kadar üşenmeme rağmen Kuzey&Güney aşkına kalktım dukanellamı da, ekmeğimi de, patlıcanlarımı da hallettim.





Bugün aslında ona bi pantolon alasım var ama bedene karar veremiyorum. LCW'den erkek kot bedeni 36-32 giyiniyor. GiyiniyorDU. :) Bir beden küçüğünü almak istemiyorum çünkü onun da ömrü en fazla 1 ay olacak. E peki bu süreçte bu çocuk ne giyecek ? *Gökhan'dan (bkz. Gökhan : Erkek arkadaşım) kiralık kot almayı düşünüyorum. 1 aylığına giyindiği kotlarını bize kiralasın :D Ne de olsa 34-32 giyiniyor. Fiyatta anlaşırsak çok karlı bir alışveriş olabilir bu :D Valla bak şimdi geldi bu aklıma. Nasıl da düşünemedim daha önce. Akşam gidip teklifimi sunayım. Bakalım ne cevap alacağız. :)

Bir yandan çalışmaya çalışıp bir yandan da bu blogun satırlarını doldurmakta inanın zaman zaman zorlanıyorum. Anlatacaklarım çok ama iş yerinde olunca yeterli konsantrasyonu sağlayamıyorum. Bunun için sizden özür dilerim.

Daha geniş zamanlarda buluşmak dileğiyle,
Kendinize iyi bakın anacım,
Öptüm baaayy :)

2 yorum:

  1. Tartıya çıkmakta ayrı bir sitres aslında. Verdim mi ? Vermedim mi ? Offff arada tatil iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdim veremedim olayı yok aslında bunu stress yapmıyor çünkü başlangıçta olduğundan çatır çatır veriyor kiloları. Neden böyle yaptı anlamadım. :)

      Sil