19 Ocak 2013 Cumartesi

Dukan : 16-17

Merhaba :)

:) yapıyorum çünkü hayat bir şekilde devam ediyor ve insan döktüğü onca gözyaşına rağmen yeniden gülebilme gücünü buluyordu kendinde.

Dün yoktum evet, kötü süprizler de yaşatabiliyordu çünkü hayat. Ve biz hazırlıklı olmadığımız için, böyle durumlar karşısında ne yapacağımızı nasıl davranacağımızı bilmez haller içinde olabiliyorduk. Bu sebeple dün yazmam gereken yazımı yazmadım, yazamadım. Çünkü dukanın, diyetin, kilonun, çok uzağında bir yerdeydim. Bu yüzden buradan sizlere seslenmek bir hayli zor olacaktı özellikle de ruhen...

Bugün yeniden merhaba diyorum ve kaldığımız yerden devam ediyorum. Malum en son 84.6 demişti Çağlar.
Dün ne çıktı, tartıldı mı tartılmadı mı sormadım bile. Ama bu sabah 84.5 dedi. Maşallah diyorum.

Kafamı toparlayabilirsem anlatacak çok şeyim var yine ama kafamı toplayabilmek için önce kafamı bir dağıtmam gerekiyor. Bunun için mutfağa gireceğim. Balıklarım temizlenmek için, kabaklarım tatlı olmak için, süttozum dukanella olmak için beni bekliyor. Bir de 30'lu yumurta aldım buzdolabına dizeyim diyorum terapi niyetine :)

Özetle biz kilo vermeye devam ediyoruz.

Yarın yeni bir rakamla uyanmak dileğiyle,

Sevgiyle kalın.

Öpüldünüz...

KKB




2 yorum:

  1. Sevgili kırmızı balıkcım öncelikle sana ve çağlar'a yolunda başarılar.
    Dukan için hep seni örnek alıyorum.Başarına hayranım.Çok güzel bir yol katetmişsin.Dukan başlayalı yaklaşık 1 ay oldu iyi de gidiyor.Ancak çalıştığım için çok zorlanıyorum.Şimdi birde kursa başlayacağım. Akşam işten cık kursa git eve gelmem 10 olacak.Artık depolayacağız yemekleri hafta sonu.Sanıyorum sende çalışıyorsun bu konuda bana önerilerin olursa cok sevinirim.
    Birde bugün malesef nöbetim vardı ve yanıma yemeğimi alamadım.Kaçamak yapmak zorunda kaldım.O yüzde 2-3 gün sadece sp mi yapsam diyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. :) Ya yemeklerini birine yaptıracaksın ya da sadece 1 saat ayırıp aksamdan bir sekılde hazırlayacaksın ki kaçamak yapmayasın, Kaçamaktan sonra sonra sp yapılmaz ne 2 ne de 3 gün.. Aynen diyetine kaldığın yerden devam et sadece günlük 1 saat yürüyüş ekle. Ve bir hafta bu şekilde ilerle...

      Sil