12 Ocak 2013 Cumartesi

Dukan 10 - Kiloya Son


Yok anacım yok bu çocuk beni sinir hastası edecek en sonunda o olacak, yine -200 der mi bir insan ? Bak ne kadar takmışım ki  buna sizlere bir selam bile vermeden direk olaya dalıyorum;

Selamlar efendim :)


Dün sp günü olmasına rağmen tartının bu şekilde bir sonuç vermesini elbette ki kabul edemiyorum. Hem erkek hem yolun daha başı hem de sp sonrası. Belki yine tuvalet sorunu vardır. Bilemem. Ben daha hızlı sonuçlar bekliyordum ama o pek sakin ilerliyor. Aslında her gün -200 gr vermesi güzel bir durum neden çünkü 200 x 7 günden haftada 1.400 eder. Ama peki ya ben neden sabırsızım ? :) Neden kendimi yiyip bitiriyorum :) Onun stresinden ben ödem yapıyorum valla :D

Akşam biraz istavrit ve helva üstüne yeşil çay ile tamamladı günü. Sabahların şaşmaz menüsü iki yumurta & kıyma :) Bugün ps günü olduğundan tavuğun yanına 1 adet salata ve 1 adet domates aldı. Ve yoğurt tabi ki. Günlerden cumartesi olduğundan yanında az miktar yemek var, öğleden sonra gelip balık yer yine. Bugün yine baharatlı kabak koyarız sanırım fırına ve gün biter :) Geçen de yapmıştım pek güzel olduğunu söylemişti.

Sizlere de tavsiye ederim kabakları ince ince doğrayın, üzerine kekik, toz kırmızı biber, tuz, ve isterseniz köri bile dökebilir yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizerek fırına verebilirsiniz. Arada kontrol edip piştiğini gördüğünüz an çıkarabilirsiniz fırından. Afiyet olsun. ( Not : Lezzetine aldanıp tek başına tüketmeyiniz, yanına protein ekleyiniz.) :))

Özetle;
Bugün 85.7 dedik :)

Herkese mutlu hafta sonları ve giden kilolu diyetler dilerim. =)

Öptüm,

KKB.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder