17 Ocak 2013 Perşembe

Dukan 15. Gün : Ne -600 mü ?


Merhaba doğan güneş,
Merhaba açan çiçek,
Merhaba yağan yağmur, sıkışan trafik.. Aslında iyi başlamıştım ya n'oldu böyle birden anlamadım :)

Dukan yolculuğumuzun bugün 15. günü... Ve ve ve dünden bugüne giden tam -600 gr. Ve gördük ki 84.4 olmuşuz :)

Hem ps hem lodos sonrası vay canına dedim. Ve toplam giden -5.5 oldu :) Olmayan kıyafetlerini denesene diyorum bak işte üstümdeki diyor. Bu gömlek ona tişört gibi oluyormuş önceden şimdi tam gömlek gibi olmaya başlamış. Dediğim gibi üst taraftan bayağı fark etti. Bir de pantolon olarak bir beden küçüldüğünü görürsek Dukan Çağlar tarafından da tam not alacak :)

Artık sabahları kıymalı yumurta yemekten çılgına dönmüş olan dukancanımız bu sabah 2 tane haşlanmış yumurta 1 bardak süt ve yarım kase tarçınlı sütlü jöle yiyerek güne başladı. Yanına yine bir küçük süt, 1 tane tarçınlı kek (akşam yaptım da) :), köfte ve yoğurt aldı. bu aralar iştahsızlıktan yakınıyor. Canı pek bir şey yemek istemiyormuş. Ama yine de yediriyorum. :)

Bir de bu aralar yemeklerin çeşitsizliğinden yakınıyor. Ama bilmiyor ki ben az biraz yorgunum :) Başladığından beri kek yapacaktım ama üşendiğimden hep erteliyordum. Neyse ki dün akşam Kuzey Güney pek durgun geçti de ben de bir yandan keki hazırlamaya koyuldum. Yarına patlıcan ve kıyma ikilisinden birşeyler yapmayı düşünüyorum tabi ki üşenmezsem :) Bri halsizlik bir yılgınlık var ben de bu aralar ama havalara bağlıyorum. Soğuk, yağmur falan filan derken enerjim az biraz düştü sanırım farkında olmadan. Şimdi kalkıp bir kahve yapayım da kendime enerji depolayayım. :)

Enerjiniz bol,
Keyfiniz yerinde olsun,

Öptüm,

KKB



4 yorum:

  1. balıkcım bu yazdıkların ıcın mılyonlarca tesekkur motıvasyon ıcın gercekten bırebırsın. verdıgım kıloları gerı aldıgım ıcın sucluluk duyuyordum sızınle tekrar baslıycam ıyıkı varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Madem öyle ne diyoruz o zaman ; Seyire selam Dukan'a devam :)

      Sil
  2. sütlü jole nasıl bişeykii böyle tarifleri merak ediyorum :) zahmet olmazsa yazabilirmisinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ebru Ferah İşel'in tarifidir...

      SÜTLÜ JÖLE

      1 su bardağı süt
      2 yemek kaşığı toz tatlandırıcı (miktar damak zevkine göre ayarlanabilir)
      4 yemek kaşığı toz jelatin
      4-5 damla vanilya aroması (başka aroma da olabilir)
      1 tatlı kaşığı neskafe (tercihe göre)

      Süte tatlandırıcıyı ekleyip kaynatıyoruz ve 2'ye bölüyoruz. İkisine de aroma ekliyoruz. Birine neskafe ekliyoruz.
      Jelatini 150 mL kaynar su ile eritiyoruz. İkiye bölüp karışımlara ekliyoruz ve güzelce karıştırıyoruz..
      Islatılmış kaplara ya da silikon kalıplara koyup buzlukta bekletiyoruz.

      Afiyet olsun ;)

      Sil