28 Ocak 2013 Pazartesi

Dukan 24 - 25 - 26 : Sonuç 82.0

3 günlük kocaman bir merhaba,
Biliyorum ki böyle aksamalar çok kötü oluyor. Ama yeni bir pc ve yeni bir telefon alınca herşey yoluna girecek diye düşünüyorum. Sanırım yeni bahanem bu :) Cumartesi ve pazar sizlere yazamadığım için özür dilerim. İstanbul bazen yazmaya öyle engel oluyor ki.. Yoğunluk, yorgunluk, stress.. insanı gerçekten uzaklaştırıyor insanlığından...

3 gün önce 83.0 ile kapatmıştık dükkanı. Bakalım sonrasında neler oldu ?
Cumartesi sabahı : 83.4
Pazar sabahı : 82.0
Pazartesi sabahı : 82.0

Yine Cumartesi akşamından gidilmiş bir futbol maçı ve sonrasında görülen müthiş rakam :) Şuana kadar vermiş olduğu kiloların koşmasını nasıl iyi yönde etkilediğini söylüyor. İnanılmaz fark etti diyor. Öncesinde maç bitene kadar dayanamazken şimdi daha fazla koşup maçı çok rahat bitirebiliyorum diyor. Ki daha vermesi gereken 15 kg daha var.

Dün akşam alışverişe çıkmıştık ve her zaman kot aldığı LCW'den bi kot denemesini söyledim. ilk başta yok ne gerek var şimdi birşey almayacağım dese de, olsun almasan da dene bakalım hangisi olacak dedim. Ve 36-32 giydiği kotlardan şimdi 32-32'ye girdiğini görünce geçici bir şok yaşadı. 32 bedeni uzattığımda yok 34'ü ver bu olmaz diye nazlandı başta. Fakat giyin olmazsa zaten 34'ü veririm dedim. Ve önceleri bacağını bile sokamazken şuan düğmeleri bile çok rahat kapanıyor. 8 kg sonrası bunu görmek işin psiklojik boyutu olarak ciddi bir artı puan kazandırdı. İstiyorsan alalım dedim ama yok gerek yok. Elimizdekini daralttıralım sonra gelir bunun da küçüğünü alırız dedi. Mantıklıydı ;)

Bunu sizler için de tavsiye ederim. Zamanında kabinlerde denediğiniz ama  içine giremediğiniz için öylece bıraktığınız kıyafetleri gidip deneyin. Bakın alın demiyorum. Gidin deneyin ve farkı kendi gözlerinizle görün. Mesela şuan giydiğiniz kıyafetlerin bir beden küçüğünü deneyebilirsiniz. Emin olun bu durum ruhunuza çok iyi gelecektir. ;)

Toparlamak gerekirse;
Çağlar 26 günde tam 7.9 kg vermiş oldu.
Hafta içi çeşitli inişler çıkışlar görebilir tabi ama biz gözümüzü şimdiden 81'lere diktik bile ;)

Herkese sevgiler,
Kocaman öpüyorum :)

5 yorum:

  1. 26 günde 7.9 kg süper :) Ben 15.gündeyim 3 kilo gitti henüz bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee senin ki de süper :) Maşallah. biliyorsun ki herkesin vücut yapısı ve metabolizması farklı. bu sebeple verilen kilolar da eşit olmuyor. Ama kıymetini bil 3 kg çok iyi ;)

      Sil
  2. Tebrikler,devamı gelecek inşallah :)Aslında kardeşinin işi hem çok kolay: SEN VARSIN DESTEKSİN. hem de çok zor: YİNE SEN VARSIN:) AMA ÇITA YÜKSELTMİŞ BİRİ OLARAK :) Bence ,sonuçta başarılı olacak.. Sağlıkla kalın :) Meral Kökdemir ..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Blog açmanı en çok isteyenlerdendim.. Çok sevindim. Kardeşinde harika gidiyor. Tebrikler..

    YanıtlaSil