11 Ocak 2013 Cuma

Dukan 9 : Başka yemeklere tokuz !


85.9'a selam olsun :)
Bir ps sonrası -600. Eve evet oluyor bu iş. Gerçi geçen akşam biz görmüştük bu rakamı. Alışığız o bakımdan kendilerine :)) Dün akşam anneme verdiğim talimatlar doğrultusunda yapmış olduğu fırında biber dolması ve yoğurt üstüne 3 parça tavuk göğsü (tatlı değil et) ve helva & yeşil çay  ile yapmıştı kapanışı. Diyorum işte çok yiyor bu çocuk ama kendisi devamlı doymuyorum diye isyanlarda.

Bugün sp gününe bir Çağlar klasiği olan kıymalı yumurta ve süt ile merhaba dedi. Aç karnına biraz da gojiberry ve su. Yanına yoğurt, light ice tea, tavuk ve dünden kalan 3 tane biber dolmasını aldı (tabi ki biberleri yenmeyecek) bir de her ihtimale karşı bir tane light ton balığı. Her gün bu kadar yiyecek taşıdığını görünce geçen hafta illa da gidelim bana bir çanta alalım diye tutturmasını şimdi pek haklı buluyorum. Hatta ve hatta  o küçük olanı değil de büyük olanı aldığımıza ayrıca seviniyorum.

Toplamda giden kilomuz tam 4 kilo oldu. Henüz kıyafetlerimizden ve tipimizden belli olmuyor. Özellikle göbek sabitliğini koruyor. :) Zor gidecek 2 bölgesinden biri göbeği biri de bacakları. Roberto Carlos'un dedemiz falan olduğuna inanıyorum zira o baldırlar bir onda bir bende bir de Çağlar'da var. Bana göre göbeği bile daha çabuk erir o bacaklardan. Çünkü bu göbek son 5-6 ayda oluştu henüz şekillenip yerleşmeye fırsat bulamadan da diyete başladık. Bu yönden çok fazla zaman kaybetmediğimize inanıyorum. Bak bir şekilde başladık ve vermemiz gereken 22.9 kg varken şuan kalan kilomuz 18.9 :) Buradan bakınca çok şık duruyor. Dediğim gibi bir günde olmaz ama bir gün mutlaka olur...  Bunun için de yapmamız gereken şey inanmak ve kurallara uyarken bir yandan da sabretmek. Emin olun ki, hal böyle olunca başarı kaçınılmaz oluyor.

İnanç, sabır ve azim sizinle olsun,
Hepimize mutlu diyetler...

KKB



10 yorum:

  1. :))
    hergün merakla bekliorum çağların mecaresını :)
    bu arada o bacaktan bide bende var erimio sporsuz :/
    haa doymamamk konusunda çağlarla yarışıorum canım doymuorum her öğün 1 tavuk yesemde doymuorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinizi birden kümese kapatacağım :D :D

      Sil
    2. hahahah walla süper olur :))
      eşimde öle dio kümes alcam sana dio ama ben o kümesi kuruturum yetmez bana diorumm :)
      geçen anneme şikayet edio kızın öle çok tavuk yiyoki türkiyede tavuk kıtlığı başlayacak die :)))

      Sil
  2. Çağlar'ı takibe devam.

    YanıtlaSil
  3. :)
    yine çok güzel bir yazı olmuş, harika gidiyor tebrikler, başarılar...
    Benim kocayıda zayıflatmamız lazım hemde hemen çok fena büyüyor,
    ama ama kendisi et, balık, tavuk yemiyor. Diğer proteinlerle de olacak iş değil ben bu vejeteryanlar için olan dukanı anlamadım. Bikaç protein ismi vermiş Simla blogunda ama markette değil bulmak ismini söylesem gelecek cevap neyyy olacaktır eminim. Napcaz bize de yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etsiz, tavuksuz hele de balıksız hayat bana ne imkansız geliyor şuan :) Yemiyor diyorsun ya hiç mi yemiyor diyesim geliyor :)

      Sil
    2. bu söylediğim 3 şeyi hayatta ağzına sürmüyor. hee ama burger king triple menü yer öküz kafalı :) onun içinde et yokmuş öyle diyor. Kırmızı eti ayda bir kez köfte olarak yer balık ve tavuğu ağzına sürdüğünü görmedim daha. yaa napcaz biz Derya nolur bir el at yaa

      Sil
  4. çağlar kıymalı yumurtayı sade yiyor değil mi yanında krep falan yok...bi de şu biber dolmasını anlamadım içinde pirinç yok mu....öpüyorum seni de çağları da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de yok :) burada bahsi geçen yemeklerin hepsi son derece Dukan'a uygun yemekler. Ve krep falan yok sade kıymalı yumurta :)

      Sil