22 Ocak 2013 Salı

Dukan : 20. Gün



Merhaba :) Lodosun yerini yağmura bıraktığı bir İstanbul sabahından herkese selamlar :)

Dün ki lodosun etkisiyle sanırım bu sabah 83.6 dedi. Ama alışkınız biz artık günlük inişlere çıkışlara özellikle de ben. Şu andan itibaren 84'e çıkmasın yeter. 83 suları iyidir. :) Ben de Dukan'a başladığımda 83.2 idim. :)

Dün akşam kepek hakkıyla artık helva yemekten sıkılan dukancanımız annemle fırına birşeyler yapıp atmışlar, görünce pek şaşırdım. Çünkü 2 kaşık kepeğe rağmen pek kocaman göründü gözüme tepsideki 'şey :) Şey diyorum çünkü ne olduğunu ben de bilmiyorum :D Ben evde olmayınca annemle ikisi yapmışlar bir 'şeyler :D
Bakınız tablo aşağıdaki gibi. İlk görüşte aklıma Ramazan'da çıkan pastane pideleri geldi aklıma. Öyle bir dokusu vardı. Merak edenler için söylüyorum üzerindeki kavrulmuş kıyma :) İçinde de klasik krep malzemeleri var ama ölçüleri ne onu bilmiyorum işte herşey atmasyon her şey göz kararı el kıvamı :)



Bugün ps günü Çağlar'ın. Menü de tavuk, kuşbaşılı patlıcan yemeği, light yoğurt, light ice tea var. Bu sabah kahvaltı yapmadan çıktı. Hem iştahsızlık hem de biraz işe geç kalma birleşince bahane oldu kahvaltı yapmamaya. Akşamdan yaptığım patlıcan yemeği de pek garip oldu aslında eti ayrı patlıcanı ayrı oldu biraz. Bakınız tablo aşağıdaki gibi :)



Dün akşam bir de yengeç surimiden cips yapayım dedim. Aman siz benim yengeç dediğime bakmayın, yengeç aromalı lastik diyorum ben ona. Simla'nın eline sağlık ki bulmuş bunu :) Yoksa hediye sepetinden çıkan bu ürün doğru çöp bidonunu boylayacaktı :) Tarife ulaşmak isteyenler; buyursun :) Yoğurtla gerçekten süper oldu, keşke biraz az yaksaymışım ve tabi ki tuzunu acısını az koysaymışım. Neyse ilk deneyimimdi. Bir daha ki sefere olmaz :) Bizim akşamki cipsin tablosu da aşağıdaki gibi işte..


Durumları özetlemek gerekirse, akşama ne yemek yapacağım bilmiyorum. Zaten sıradan bir sp günü olacak. Belki anneme köfte yaptırırım. Sabah da yine yumurta ve süt ikilisi olur. Gün içinde light ton balığı ve light ice tea iyi gider e yeşil çayları da var. Akşama da evde balık yeriz :) Umarım bu yazdıklarım sizin de kafanızda menünüzü oluşturmada kolaylık sağlamıştır. :) Aslında ne yiyeceğim bir derdin olmaması gerekiyor bu Dukan'da. Neden derseniz zaten yiyebileceklerimiz sınırlı, listedeki her şeyi birbiriyle harmanlayarak eşleyerek bir sürü menü oluşturabilirsiniz. Yeter ki isteyelim ;)

Yarın sabah tartıda yeni bir rakamla güne başlama dileğiyle,

Herkese kucak dolusu sevgiler...

KKB






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder