13 Ocak 2013 Pazar

Dukan 11. gün : Süpriz !

Bugün ki geç kalışımın farkındayım efendim ama malum pazar sabahları, geç uyanışlar, geç adapte olmalar, geç kahvaltılar, dışarı çıkıp çıkmama kararsızlığı, yatıp uykuya devam edebilme olasılıkları derken blog başında bulacağıma kendimi, bir de baktım ki annemle Cevahir'deyiz :) Neymiş efendim evde yiyecek bir şeyimiz kalmamışmış yiyecek derken kadının kastettiği et süt yumurta kıyma yoğurt falan e bir de krep tavası :) Malum artık yapılan krepleri çevirttirtmiyor tavam (bkz.tirtmek) :)

Yahu ben neden bunları anlatıyorum ki sizin merakınız Çağlar :) Dünden beri ne yaptı çocuk ?
Sahi ne yaptı da bu sabah 84.8 'i gördü bu çocuk ? :) Dünden bugüne -900 gr. Ve işte bu.. Dedim size değil mi günlerdir bu değil bu değil bu değil diye isyanlardaydım. Sonunda oldu, nasıl da sevindik. Kendisi de pek şaşırdı. Hatta acaba kardeşin kaçamak mı yapıyor diye soranlarda oldu ama dediğim gibi ona inanıyorum, yapmaz. Yani yapsa da adını kaçamak koymaz. Bırakıyorum ben bu diyeti der çekilir kenara. O kadar da ya hep ya hiç'cidir kendisi. Gelelim bunun nasıl olduğuna tabi ki de spor farkı. Spor derken spora falan başlamadı sadece dün gece yine arkadaşlarıyla futbol maçı vardı. 1 saat top peşinde koşturup ardından da eve yürüyerek gelince sabaha tartıda bombayı patlatmış oldu. :)

Ve bir kez daha gördük ki diyet tek başına işe yarayabilir ama egzersiz ve yürüyüş ile desteklenen diyetlerden daha hızlı cevap alırız.Böylelikle diyet sürecimiz zaman olarak kısalır ve biz da sıkılmamış oluruz. Bu yazımla yürüyüş yapmayan egzersiz yapmayan buna rağmen duraklamadan ve az kilo vermekten yakınan arkadaşlara seslenmek istedim. Umarım başarılı olmuşumdur.

Yarın sabah yeni bir rakamla uyanmak üzere hepimize mutlu diyetler dilerim.

Sevgilerle,

KKB :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder