5 Ocak 2013 Cumartesi

2. Günün Ardından : -2.900



Dukan macerasının 2. gününün ardından 89.9 ile başlayan yolculuk bugün 2. günün bitiminde yani 3. günün sabahında 87 ile tam gaz devam ediyor. Ve bu da bizim inanılmaz hoşumuza gidiyor. Çünkü alan razı veren razı :)

Dün ilk güne nazaran daha sakin geçmiş. Raporlara göre daha az başı ağrımış, bu defa daha geç acıkmış. Ama buna rağmen yine saat 5 gibi mide kazınmaya başlıyormuş. Artık sabahları yanında sadece öğlen menüsü değil saat 5 menüsü de götürmeyi düşünüyor.

Akşam yine onun gelmesine yakın ben etleri koydurtmuştum tavaya. Her zaman nar gibi kızarmadan asla tavuk yemeyen kardeşim açlıktan artık gözü dönmüş olacak ki hafiften sarıya doğru renk almış etleri daha fazla beklemeden silip süpürdü. Resmen 2 porsiyondu fakat buna rağmen benim ızgarada yaptığım istavritlere de el sürmeden kalkmadı masadan. Limonlu balık yediği nerede görülmüş Çağlar'ın ? Biz dün akşam gördük valla. Balıklara uzanırken dip not geçtim yersen ye bak ama limon sıktım dedim. Gelen cevap "Bir şey olmaz." Yıllarca bu sebepten dolayı sofrada ne kavgalar çıkmış, ne kavgalar edilmişti. Bu 'Bir şey olmaz' cümlesini duyan annemin şaşkın yüz ifadesi hala gözümün önünde. :) Dedim böyle işte anne şaşırma açlık insana her şey yaptırır. Derken yanında da bir kase yoğurt ve kocaman bir bardak su ile akşamı kapattı.

Yorgunluktan ve halsizlikten söz etti. bugün hiç kolumu kaldıracak halde değildim dedi. Çok normal, bunların hepsi karbonhidratsızlıktan oluyor endişelenme. 2 günle de atlatabilirsin 5 günle de 10 günle de bakalım senin vücudun nasıl tepsi verecek dedim. Bir de dün sık sık terlemiş. Bunun da nedeni daha önceden günde toplasan 3-4 bardak su içen bunun yerine 2-3 lt kola içen bir bünyenin bir anda 2.5 lt su, 3 bardak yeşil çaya dönmesi ve vücudun bunu bir şekilde dışarı atması  diye açıklayabiliriz. Ben yaşamış mıydım hatırlamıyorum ama sayfada sorduğumda bir çok insan yaşamış bu durumu. O sebeple bu da atakta karşılaşılacak normal durumlardan biri.

Akşam yemeğinden sonra 1.5 yemek kaşığı gojiberry ile ödüllendirdim. Nasıl mutlu oldu anlatamam. Yerken şu cümleleri söylüyor : "Ayy ne kadar tatlıymış bu. Önceden yiyordum çok tatsız geliyordu şimdi ise bariz tatlı.. Zaten 2 gündür tatsız tatsız şeyler yiyorum ondan bu bana böyle geliyor. Neyse biraz daha versene.. :)"
Bir de illa tatlandırıcı istedi benden dayanamadım koydum çantasına takita sukralozlu tatlandırıcıyı. 1 bardağa 1 tane o da çok zorlanırsan :) en basından beri kullanmasın istiyordum ama pes etmesinden de korktuğum için pes edeceğine günde 3-4 taneye kadar kullanması daha mantıklı ve daha adil geliyor bana.

Gojiberry ve tatlandırıcı olayından sonra sabah ki çantasını hazırlamaya koyuldu. Klasik kendi kendine kızarmış tavuk göğsü, tarçınlı yeşil çay, süt. Bu defa krep yok. Çünkü bugün öğlen 3'e kadar çalışıyor. Geldiğinde yersin dedim.


Velhasıl kelam 2. günü de başarıyla atlattık. Mükafatımızı da aldık toplamda giden -2.900 ile..

Bakalım bugün nasıl geçecek ?

Herkese bol şans ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder