7 Ocak 2013 Pazartesi

Bu da mı gol değil be !


Hafta yeni, gün yeni ama kilo desen kaldı yine 87.2'de. Oysa dün akşam süpriz bir rakam görmüştük tartıda ama kilomuzu sabahları baz alacağımız için önemsemememiştik. Atak 5'e girdik ama 2 sabahtır aynı sabit kilo ile selamlıyoruz günü. Bu hiç adil değil :) Ben her ne kadar sakin olsam da, bu duruma alışkın olsam da en azında atakta bunlarla karşılaşacağımı tahmin etmiyordum. Seyirin ilk haftasına hazırlamıştım kendimi. :)

Ben durumu kabızlığa ve komik olacak ama nazar'a bağlıyorum :) Sonuçta var hayatta böyle bir negatif elektiriklik durumlar. :)

Neyse ki ben yukarıdaki satırları yazarken sabahın 9'uydu. Az önce konuştum ve tuvalete çıkabilmiş :) Henüz acıkma durumu olmamış. Çay keyfi yapıyormuş. Bugün yanına sade bir tavuk sote, bir paket pınar delight salam, light yoğurt ve light ayran aldı. Bana göre sağlam menüsü. Sabah da 1 bardak light süt ve yine kıymalı yumurta. Öğlen tavuğu yese yanında yoğurt ile 2-3 gibi ayranı içse 4-5 arası salamı yese yine bunların arasında da yeşil çayını ve suyunu içse günü çok güzel kapatır. Akşam da kuşbaşılı birşeyler yaparım belki ya da tavuk kalça koyarım fırına. Çağlar ile anlaşamadığımız bir nokta sanırım baharatlar. Sevmiyor çocuk. Ona sevdirmenin yollarını bulmalıyım zira böyle tek başına tavuk dukan boyu çekilmez. Siz siz olun baharatlara yakın olun. Hem yemeklerde farklı tatlar yakalar ve böylelikle sıkılmazsınız hem de baharatlar daha çabuk doymamızı sağlıyor. Evet iştah açan baharatlarda var ama bizim temelde kullandığımız kekik, kimyon, köri, nane, tarçın, karabiber, kırmızı biber bu diyette vazgeçilmezlerimizden olmalıdır.

Özetle; Dukancanımızın durumu bugün de stabil ama ruh halimiz, psikojimiz ve haliyle keyfimiz gayet yerinde.

Unutmayın; Bir gün de olmaz ama bir gün mutlaka olur...

Sevgiyle kalın,

KKB :)


4 yorum:

  1. ahahah güldürdün beni hatun ya.. ''sevmiyor çocuk'' :D kaç yaşında çağlar merak ettim? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adında yumışaaahh g var diye mi yoksa bu merak ? :D Ahahah :) 22,5 :)

      Sil
  2. merhabalar ....sakın yazmayı bırakma seni büyük bi hevesle okuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni başladım zaten yazmaya kardeşim de sebep oldu her gün onun diyetini gözlemleyerek bilgiler aktarmaya devam edeceğim, teşekkür ederim :)

      Sil