16 Ocak 2013 Çarşamba

Dukan : 14. Gün

Günaydın,

Yok ben stress yapmayayım da kim yapsın ola ola 85.0 olmuş. Hayır biz zaten 84.8'i görmüş insanlarız nedir yani şimdi bu ? Pazartesi sabahı gördük bak bugün olmuş Çarşamba hala yok ortalarda 84 küsürler. Bugün de zaten İstanbul'da lodos var gelsin artık 85 küsürler. Bilenler bilir ama ben yine de tekrar edeyim. Lodosun etkileri arasında en meşhuru ödem yapmak olup, baş ağrısı, halsizlik, uykuya dalamama, konsantrasyon bozukluğunu sayabiliriz. Ve hepsinin toplamında oluşan kocaman bir mutsuzluk... Bu mutsuzluğa kapılmasın diye sağlam bir menüsü var bugün Çağlar'ın. :)

Dün akşam bayağı bir Dukan aşkına geldim ve ne bulduysam yaptım; Biber dolması, sütlü jöle, kabak tatlısı, fırın tavuk :)





Hem lodos hem de ps günü olmasından dolayı yarın sabah tartıda görülecek olan artıya şimdiden selam olsun diyorum. :) 14. güne girdik ve elimizde giden -4.9 kg var. Bundan sonra her Çarşamba'dan Çarşamba'ya verilen kiloyu baz alacağız. Ve haftalık olarak değerlendireceğiz. Hafta içinde yaşanan inişler çıkışlar artık olası  bir durum çünkü. Ne de olsa ilk haftaları atlattık. Artık kendi içinde bir denge bulacaktır bu diyet. Ve haftada 1-1.2 kilo kadar verdiği taktirde süper bir başarı elde etmiş olacak. Bunun için de günlük yürüyüş sürelerine, egzersizlerine, içtiği su miktarına ve yemeklerine dikkat edecek.

Vermiş olduğu 4.9 kg henüz bedensel bir değişim yaşatmadı Çağlar'a ama yüzü, omuzları, sırtı bana bayağı bir incelmiş görünüyor. Sanırım bi 5 kg daha verdiği taktirde bir beden küçülmüş olacak bunu da test etmenin  en güzel ve en basit yolu her zaman giydiği bedendeki kotun bir beden küçüğünü denemesi ve bunun sonucunda üzerine olduğunu görmek. O an diyete olan inancı ve bağlılığı daha da artacak diye düşünüyorum.

Hepimize mutlu diyetler dilerim,

Sağlıkla...

KKB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder