8 Ocak 2013 Salı

Dukan 6 : Seyirin ilk günü :)


Dün gece işinin yoğun olmasıyla 1.30'da eve gelen dukancanımız akşam ona yaptığım krepleri ve jambonları yiyerek geceyi kapamış. Çünkü benim olan bitenden pek haberim yok. Sabah da bu yüzden işe geç gideceğinden karşılaşamadık  ve sabah raporunu 9.30'da telefonla aldım.

86.8 :)

1 sn. şuan deprem oldu.

Evet 16:45 devam ediyorum. 


Seyire 87.87 ile geçmesi beklenirken 86.8 pek sevindirici.

Bugün sabah ne yedi bilmiyorum ama muhtemelen yine süt yumurta kıyma belki sivri biber de koymuştur bu defa içine öğlen ise karnabahar pilavı, tavuk ızgara, süt, yoğurt, yeşil çay ve yine su eşliğinde devam ederek akşama köfte ve helva yiyerek günün kapanışını yapmayı düşünüyoruz.

bu karda kışta durum raporumuz şimdilik böyle. Doğumgünüm, deprem, iş mesaisi, kar yağışı derken bugünlük kısa tutuyorum yazımı. Kendinize çok iyi bakın. Öpüyorum..

Hepimize mutlu diyetler (:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder