4 Ocak 2013 Cuma

Atak Bir ' in özeti : AÇIM :)


Evet ilk günü atlatmanın heyecanı ve haklı gururu ile merhaba :)

Dün akşamı tavuk ve yoğurt ile devam ettirip üstüne lorlu krep ve yeşil çay ile kapanışı yaptı. Yatarken 'açım ben açımmm' diye söylenmelerini saymazsak pek de şikayetçi değildi durumundan. :) Açım demesini de normal karşılıyorum çünkü her gün 2 lt kola içip sabah 3 yumurta yarım ekmek, öğlen her türlü aburcubur ve yemek akşama bir oturuşta 2 ekmek yiyen birinin bir anda sabah 2 yumurta kırılış kıyma, yeşil çay, tavuk, yogurt, süt, ve krep tüketmesi kendince bir "açlık" olabilirdi. Akşam soruyorum, nasıl kendini hafiflemiş hissediyor musun ? Evet diyor o kadar hafifim ki açım lan ben içim bomboş :D İçi bomboş olan biri tabi ki hafif sanar kendini. :)
Başın ağrıyor mu dedim ? Ya da hiç gün içinde ağırdı mı ? Tabi ki ağrımış ama yemek yiyince geçmiş. Bunların çok normal olduğunu yine ağrı olursa kahve iç ve yemek ye bir şeyler atıştır dedim. Böyle gülüşmeler mülüşmeler takılmalar derken dedim git yat sen :) Yat uyu ki daha fazla acıkmayasın :)))

Ve sabahın skoru ; Kocaman bir 88 ! Küsüratsız, kdv'siz.. 89.9 ile başlayan macera bir günün ardından 88 dedi :)

Bunun mutluluğunu anlatmaya gerek yok sanırım :)


Yine evden çıkmadan sütünü, yoğurdunu, tavuğunu, çayını, kahvesini ve bu defa krebini de yanına alarak 'gün 2'nin startını verdi.. Tabi sabah kahvaltısında 1 bardak süt, 2 yumurta ve bir tane de ekstra beyazı konularak yapılmış kıymalı yumurtayı midesine indirerek..


Bakalım bugün onu neler bekliyor ?



Herkese mutlu diyetler :)


4 yorum:

  1. Atak 1 yapan kim kkb???

    YanıtlaSil
  2. bol bol hindi füme atıştırıyordu benim eşim, evin içinde etoburlar gibi dolaşıyorduk, ona da faydası olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru :) şimdilik jambon aldım ama bu tarz şeyleri seven biri olmadığı için biraz daha yokluk çeksin ki yemek zorunda kalsın diye düşünüyorum :) yoksa aklımda ;)

      Sil