6 Ocak 2013 Pazar

Biz bugün n'aptık ?


Ne mi yaptık ? Evdeki et stoğu tükendiği için yine bir sürü alışveriş yaptık. Nasıl olacak böyle bilmiyorum ama bu çocuk doymuyor :) Bu yüzden 1 hafta yetecek şeyler bize 4 gün dayanabildi. Ve kendimizi markette bulduk :) Ve Pınar Light Yoğurt, Sek Light Ayran, Pınar Delight Hindi Salam, Yağsız Kıyma, Şeker Piliç Kıyma Döner, Tavuk Göğüs Eti, Az Yağsız Kuşbaşı, Light Sek Süt, Doğuş Çilekli Yeşil Çay, Doğuş Yeşil Elmalı Yeşil Çay ve Doğadan Tarçınlı Yeşil Çay'ı sepetimize doldurup kasanın yolunu tuttuk.

Aslında biz bugün çok farklı bir şey yaptık. Mağazalara bakarken kırmızı bir sweatshirt gördü Çağlar.
-Aa bak bu güzelmiş dedi. Derken -Al o zaman dedim. O da -Şuan kıyafet almayı düşünmüyorum biraz vereyim öyle alırız dedi. -Zayıflayacaksın yani ? Madem öyle neden şimdi almıyorsun ? Zayıfladığın an da direk giymiş olursun dedim. Ve kendisine en az 1 beden küçük sweatshirt ile yine kendimizi kasada bulduk.

Onun bu tutumu içten içe hoşuma gitti. Çünkü bu hali onun ne kadar kararlı ve sonuç odaklı olduğunu fazlasıyla gözler önüne seriyordu. Sonuçta şuan giymeyeceği bir kıyafete para veriyordu. Belki hiç giremeyecek içine belki de bir ay sonra üzerine çekip poz verecek. Ama o kıyafetiyse aldıysa içine girmeden bırakmaz yakasını. Neden mi ? - Kendimden biliyorum da ondan :)

Hepinize sevgiler,
Hepimize mutlu diyetler (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder