2 Şubat 2013 Cumartesi

Dukan : 30. & 31. Gün


Merhaba canlarım ciğerlerim,

Perşembe günü 82.4 Cuma ise 82.3.. Çıkınca insan soruyor 100 mü gram verdi bu çocuk ? Yoksa ödemleriyle yaşamayı bu kadar mı çabuk öğrendi bu çocuk ? :) Sanırım gizliden gizliye ilk duraklamasını yaşıyor. Temiz bir 82 dedikten sonra bir daha gram inemedi altına diye düşünürken dün sabah, bugün gördük ki ; vatandaşımız 81.7 demiş :) Hihohahooo :)

Bu durumda 1 ayını dolduran Çağlar,
89.9'dan 81.7'ye düşerek 8.2 kg vermeyi başarmış bulunuyor :) Ve Dukan'ın kitapta dediği gibi ilk ay başladığı kilonun %10'unu verebilmiş görünüyor.

Çalıştığı yere özel kıyafet giyme zorunluluğu var ( ay bu da nasıl bir anlatım oldu ) Kumaş pantolon bedeniyle 50 beden pantolon giyen gencimiz bu defa 48 beden istemiş ve kıyafet bedenlerini küçültmeye resmen başalamış. Ki bence 46 bile olurdu ama sordum, riske girmek istememiş :) Nasılsa zayıfladıkça değiştirecekler kasmaya gerek yok diyor. Pek rahat yahu :)

Yani diyeceğim o ki, bugün Cumartesi gezelim tozalım hava da güzel :) Dip not : Geçen dedim ya nar şerbeti yapacağım yaptım ama içmedi :D İçmeden olmuş 81.7 :)

Hepinizi öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder