4 Şubat 2013 Pazartesi

'a' harfi.


4 yorum:

  1. merhaba küçük bilgili kırmızı balık :)ben biraz önce çok büyük bir hata yaptıgımın sizinle farkına vardım atak yaptım 5 gün seyirde 3. günüm yinede erken ögrenmiş oldum kitabı tam bitirmeden başladım bişan önce kurtulmak için kilolardan bebeğim 7 aylık olacak sadece gece emdişği için yapabilecdeğimi düşünmüştüm yanlış düşünmüşüm.. i,yiki yazınıza rastladım kitabı tamamen bitirmemenin dezavantajları işte :( peki sadece güçlendirme yaparak zayıflayanlar var mı? varsa ne kadar sürede nekadar kilo verdiklerini paylaşırsalar benim motive olmam içinde çok iyi olur şimdiden teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,emzirme dönemimde öncelik biliyorsun ki bebeğin sağlığı.. sadece güçlendirme yapılarak da kilo verilebiliyor tabi ki. Ve biraz daha yavaş oluyor belki ama bizim kilomuzdan önce düşünmemiz gereken bir bebeğimiz olduğu için en doğrusu bu... bununla ilgili örnekler bulup paylaşırım yine...

      Sil
    2. Benim de dukanla tanıştığımda 1 yaşında emzirmeye devam ettiğim bir bebeğim vardı ve bende müthiş bir sabırsızlıkla doğum kilolarımı vermek istediğim için hemen başladım dukana, kitabı okumuş olamam rağmen (hamilelik ve emzirme ile ilgili kısımlar da dahil)
      Fakat araştırmalarım sonucu kısa zamanda kilo verdiren ve tek besinli diyetler vücuttaki toksini attığından ve oluşan toksinin süt yoluyla bebeğe geçebileceği riskini okuduğumda hemen güçlendirmeye geçtim ve kilo vermem daha yavaş da olsa devam etti...Benim nacizane tavsiyem bebeğiniz çok küçük boşverin kilolar yavaş gitsin ama bebeğiniz sağlıklı olsun...
      Ben emzirmeyi bıraktım 3 haftadır bugün tekrar başladım. 6 kilom kalmıştı, korumadan tekrar 2 günlük bir atak ve sonrasında seyirle istediğim kiloya inip güçlendirme ertesi korumaya devam;)
      Sağlıkla kalın...

      Sil
    3. merhabalar yazınız için teşekkürler ve tebrikler ne kadar kilo verdiniz bu güçlendirme ile :)

      Sil