13 Şubat 2013 Çarşamba

Dukan 'da : 37-38-39-40-41-42. Gün : Nerede kalmıştık ?



Başlarken ne de kolay ne güzeldi değil mi ? Yoo o zaman da zordu ama güzeldi. Bu aralar şaştım kaldım kendime. Bu kadar çok yazmamazlık yapmamalıyım biliyorum ama hastalıklar bir türlü bırakmıyor yakamızı biliyorsunuz. Cumartesi gecesi Çağlar, Pazartesi - Salı ben derken günlerimiz hastane köşelerinde geçti bu hafta bu sebeple de böyle pek bi gecikmeli oldu yazılarım. Bunun için kusuruma bakmayın derim. Her şeyin başı sağlık çünkü.

Nerede kalmıştık ? 80.8 demiştik Perşembe günü ve bu sabah hafatlık tabloyu da önümüze alarak şunu diyebiliriz ki biz bu hafta da (Çarşambadan çarşambaya) -1,5 kg vermişiz ve 79.2 demişiz. Hatta dün 79.0 demişliğimiz var ama dünü yazmadığım için bu sabah ne görmüşsek onu bildiriyorum. :)

2 Ocak Çarşamba : 89.9 (Başlangıç)
9 Ocak Çarşamba : 86.7 (-3.2)
16 Ocak Çarşamba : 85.0 (-1.7)
23 Ocak Çarşamba : 82.9 (-2.1)
30 Ocak Çarşamba : 82.2 (-0,7)
6 Şubat Çarşamba : 80.7 (-1.5)
13 Şubat Çarşamba : 79.2 (-1,5)

Ve toplamda giden -10.7 kg oldu. :) Kalan artık -12.2 :) Yani neredeyse yarısı gitti yarısı kaldı. Bu hastalık falan derken ciddi iştahsızlıkları oldu tabi. Zaman zamanda endişe ettim ama bugün daha iyi. Umarım yarın daha iyi olur. Ve de ben tabi ki. Midem hala hassasiyetini koruyor. Şuan bu satırları yazarken bir yandan da ben buradayım diye sinyal veriyor hafif hafif ağrı, sancı yaparak. Bu sebeple sözü çok uzatamayacağım :)

Herkese sağlıklı günler & mutlu diyetler dilerim,
Sevgiyle kalın...
:)


3 yorum: