7 Şubat 2013 Perşembe

Dukan 35. & 36. Gün : İyiyiz iyi :)


Ve bir geç kalan merhaba daha :)
Neden böyle oluyor diyorsanız hemen özet geçiyorum; yetişemiyorum :) Çok vakit ayırmak herkesle her şeyle tek tek ilgilenmek istiyorum ama sanırım ki bu yoğunlukta artık beceremiyorum bunu. 

Resimde ne kadar asabi göründüğümüzün şuan farkına varıyorum ama inanın evde de durum bundan farklı değil :) Bu aralar bir asabi bir asabi sormayın sanki dünyadaki bütün kötülüklerin anası benim :D Neyse ki ben buna karbonhidrat açığı diyorum. :)) Sendronomun adı bu :D

Bakalım başladığı günden beri neler yapmış, nerelerden nereye gelmiş, nereye gidiyor bu çocuk ?

2 Ocak Çarşamba : 89.9 (Başlangıç)
9 Ocak Çarşamba : 86.7 (-3.2)
16 Ocak Çarşamba : 85.0 (-1.7)
23 Ocak Çarşamba : 82.9 (-2.1)
30 Ocak Çarşamba : 82.2 (-0,7)
6 Şubat Çarşamba : 80.7 (-1.5)

Evet dün +700 çıktı. Havadır, sudur dedik önemsemedik zaten ve gördük ki bugün olmuş 80.8 :)

" Gün 36 - Giden : -9,1 - Kalan : 13.8 "

Menüleri artık çok fazla yazmaz oldum, ne yiyoruz ne içiyoruz merak oluyor. Yazmıyorum evet, neden ? Çünkü her şey rutine döndü. Ispanak yemez, brokoli yemez, lahana yemez, brüksel lahanası yemez e daha geriye ne kalıyor ki. yiyecek bir şey yok gördüğünüz gibi :) Vitamin takviyesi aldıracağım valla yakında. İlk zamanlar umursamıyordum ve üstüne çok düşmüyordum sıkılır bunalır da diyeti bırakır diye ama bak 36 gün olmuş bu kadar zaman bu besinleri tüketmemesi ve ilerleyen zamanlarda da tüketmeyecek olması onu zora sokabilir ki buna da gönlüm asla razı olmaz. Göz göre göre görmezden gelmem yani. Kabullenemem. Buna illa ki bir çare bulacağız. Ama dur bakalım nasıl ve ne zaman ? En iyisi bu konuyu onunla konuşmak. Bu akşam bir deneyeyim ben, tabii yukarıdaki resimdeki gibi kükremezse :)

Özetlemek gerekirse, zaman su gibi akıp gidiyor.
Oysa daha dün gibi diyete başladığı gün. Bugün ise gitmiş 9 kilosu var.
Yine tekrarlıyorum; unutmayın,
Bir günde olmaz ama bir gün mutlaka olur ;)

Hepimize mutlu diyetler..

KKB

2 yorum: