21 Şubat 2013 Perşembe

Dukan : 49. Gün (43,44,45,46,47,48 içinde) :))



Merhabalar efendim,
Özlettim mi bilmem ama özlediğim doğrudur. Şu son 2 haftam biliyorsunuz ki hastalıklarla geçiyor. Çağlar düzeliyor ben başlıyorum derken bir taraftan da iş yoğunluğu benim buralara uğramam fazlasıyla engel oldu ama sonunda buradayım :)

Peki en son 42. gün bildirimi yapan ben 43,44,45,46,47,48 ve 49. günler ne yaptık ? Emin olun hiç birşey yapmadık :) Nasıl hiç birşey yapmadık anlatayım. Bakalım en son nerede kalmışız.
13 Şubat Çarşamba : 79.2 demişiz, gelelim 1 hafta sonrasına,
20 Şubat Çarşamba : 79.2 :)
Bir haftadır 79.0 - 79.2 - 79.0 - 79.2 - 79.0 yani bir bakıma Hizur idu Yunus idu Hizur idu Yunus idu Hizur idu Yunus idu derken 49. gün 21 Şubat Perşembe yani bugün adını Mahmut koyduk ve 78.6 dedik :))))

Şimdi nedenini soruyorsunuzdur bu duraklamanın. Normaldir çünkü bende çok sordum. Ve gördük ki, Çağlar'a rahatsızlığı sonrası kullanması için verilen ilaçlar yüzünden böyle olmuş. 2 gün önce kullanmayı bıraktı. Ve hemen ardından geldi ilk eksisi. Gerçi ben ilacın haricinde de duraklama yaşamasını olağan buluyorum. Çünkü yaklaşık 11 kg verdi ve vücudun kendini bir süreliğine dinlenmeye alması normal karşılanabilir. En azından benim tarafımca :) (bu da ne demekse) :)))

Haftalık raporumuzu şöyle geçelim.

2 Ocak Çarşamba : 89.9 (Başlangıç)
9 Ocak Çarşamba : 86.7 (-3.2)
16 Ocak Çarşamba : 85.0 (-1.7)
23 Ocak Çarşamba : 82.9 (-2.1)
30 Ocak Çarşamba : 82.2 (-0,7)
6 Şubat Çarşamba : 80.7 (-1.5)
13 Şubat Çarşamba : 79.2 (-1.5)
20 Şubat Çarşamba : 79.0 (-0.2)

Haftaya daha büyük kilo verişlerle karşınızda olmayı diliyorum.

Neyse efendim geçelim diğer konulara. Son zamanlarda en çok sorulan sorulardan biri oldu Çağlar'ın bir gün içinde neler yediğini söyleyebilir misin tarzı. Ps günü ne yenir menü olarak, sp durum ne olur ? gibi gibi gibi. Yani konu başlığımız; Ne yiyorsun ? Gerçekten gizli saklı özel bir şey tüketmiyoruz. :) Kepek hakkı olarak bildiğiniz krep, kek ve helva.. Onun dışında tavuk vazgeçilmezimiz. Göğüs olsun, kemiksiz kalça olsun favorimiz. Ben onları köri, kırmızı toz biber, kimyon, tuz, kekik ile bir güzel baharatlayıp fırına atıyorum ve pişene kadar değil kızarana kadar fırında tutuyorum. İnanın senelerdir sadece benim değil diğer ev halkının da vazgeçilmez lezzeti modundalar. Hatta bunların yanına aynı tepsi de sivri biber ve dilimlenmiş patlıcanlarda çok hoş oluyor. Yanında da bir kase yoğurt ile hele tam biz lezzet üçlemesi :) Onun dışında annemim biber dolmaları şimdi pirinç yerine içine kepek koyarak yapıyor ve Çağlar buna bayılıyor. Fırında baharatlı kabaklardan daha önce de bahsetmiştim zaten. Onun dışında balkabağından tatlı yaptığımız gibi Simla'nın baharatlı fırında balkabağını da çok kere yapmış ve severek yemiş bulunuyoruz. Klasik köfteden hiç bahsetmiyorum bile. Onun dışında balıklar favorimiz. Yanında salata ile birçok yemeğe taş çıkarıyor bizim gözümüzde. Onun dışında daha ilk kez yapacağım ama yumurtalı taze fasülye kavurmasını sanırım Çağlar pek sevecek zira çocukken bayılırdı. Bu mevsimde nereden bulacaksın diyenlere benim yazdan kışa yapamadığım hazırlığı Super Fresh yapmış 4,50 TL'den de sunmuş piyasaya. :)) Bu hafta denemeyi düşünüyorum. Onun dışında karnabahar pilavı var. Ki benim favorim kıymalı ıspanak ve kıymalı yumurta.. Menemenden de bahsetmiyorum hiç o da kendi dalında ayrı bir klasik. :))) Başka da gelmiyor ki aklıma var aslında yine yaptığımız ıvır zıvır şeyler ama bunlar en çoklar :) Günün durumuna göre yanında light ice tea, salata, yoğurt, ayran, soda tüketiliyor. :))

Daha ne anlatsam ki, misal bugün akşam biber dolması yedi yanında light ice-tea. Birazdan da bi kek yer kepek hakkı için. Al işte gün bitti. Yarına umarım ki yeni bir rakamla uyanır, uyanırsınız. Direk uyanırız demiyorum zira benden geçti artık Dukan. Artık bayağı bayağı korumacı oldum ben. Ha koruyor muyum ? Onu başka bir başlık altında bilahare masaya yatırırız :)))

Hepinize sevgiler,
Mutlu diyetler :)

KKB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder