5 Şubat 2013 Salı

Dukan 34. Gün : Tam 81 :)




Merhaba,

Dünden bugüne giden -400 :) ve sonuç : 81.00 Giden -8.9 İtiraf etmeliyim ki 79’u görmek için Çağlar’dan çok ben sabırsızlanıyorum. Ne zaman göreceğiz ne zaman olacak ? Ben böyle heyecan yaptıkça çocuğa nazar değdireceğim diye de korkmuyor değilim hani. :)

Çağlar'a dukan yaptırdığım günden beri kendimi 'çocuğunu dürbünle izleyen adam' vardı ya hani işte o gibi hissediyorum. Valla bak :) bkz. aşağıda bir örnek :)


Kafam taa nerelere gitti valla durduk yere. Dukan nere Alpay Erdem nere :) Neyse efendim konumuza dönelim Çağlar'ın Dukan'a göre 133 günü kalmış görünüyor. Yanlış hesaplamadıysam tabi ki. 133 günde 14 kilo vermesi gerekiyor. 33 günde 6 kg verse, 100 günde 8 kalıyor geriye ve sonra 30 günde 5 kg, 70 günde de 3 :p Neyse son kilolar zaten pek yavaş gidecek. O sebeple benim yaptığım hiçbir denklem işe yaramayacak. Boşa kendimi kasmayayım :p Ama diyorum ya ben sabırsızım. Hep ondan oluyor bunlar :)

Demem o ki, siz bakmayın bana. Sakin sakin takılın. Çünkü stres yapmak da kilo verimini olumsuz yönde etkiliyor. Hem daha dün öğrendim ki sevgi, mutluluk, minnet, dinlenme, pozitif düşünceler alkali etki bırakırken; kıskançlık, nefret, öfke, stres, hareketsizlik, korku, uykusuzluk, sigara kullanımı, radyasyona maruz kalmak (bilgisayar,tv. ve telefonla iç içe olmak) vücut için asidik ortam yaratıyor. Bu asidik ortam da ne demek oluyor şimdi diyorsanız; buradan bakabilirsiniz :)

Hepinize sevgi, mutluluk, minnet, dinlenme, pozitif düşünceler diler,
Kıskançlık, nefret, öfke, stres, hareketsizlik, korku, uykusuzluk, sigara ve radyasyonun uzağında kalmanızı temenni ederim.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder