22 Şubat 2013 Cuma

Dukan : 50. Gün Bombası :)


Günaydın, günaydın, günaydın,

Sabah sabah multivitamin içtim diye mi böyle oldu bilmem ama iyiyim bu sabah. Baksanıza 1 haftadır günde bir kere olsun günaydın demeyen ben dünün üstüne bugün üç kez günaydın diyorum :))) Aman sabah neşemiz ve enerjimiz hiç bozulmasın. Sizler de umarım ve dilerim ki iyisinizdir bu sabah zira iyi olmak için elimizde büyük bir neden var, bugün Cuma :) Mutlu cumalarınız olsun efendim diyerek bildirimimizi yapıyorum.

İlaçlarını bitiren Çağlar normal hayatınız kaldığı yerden tam gaz devam ediyor. Bu nasıl mı oluyor ? Daha dün sabah 78.6 diyen çocuk bu sabah 77.3 dedi. Gördüklerine inanamayan Çağlar'ın sabah sabah tartıya kaç defa inip çıktığını saymadım, sayamadım :) Ama her defasında aynı rakamı gösterdi 77.3 :))

1 haftada gitmeyen kilo 1 günde nasıl da gitmişti. Tamamen ilaçların yan etkisinden oluşan ödem yüzünden tabi ki de. 1 hafta boyunca her gün aynı rakamı görmesine rağmen olaya soğukkanlı yaklaşmasını da ayrıca tebrik ediyorum buradan. Çünkü gerçekten umursamıyordu tartıdaki rakamı. İnanın ben bile daha fazla stres yapmıştım kendime bunu. Neyse ki yorgan gitti kavga bitti :) Şimdi önümüzdeki maçlara bakalım biz :)

Bugün sp günü. yine sabah yumurta :) öğlen de dünden yapılan biber dolması ama bugün biberlerini yemeyecek. Yanında da yine yoğurt olur. Bazen iş yerinde dışarıdan köfte söylediği de oluyormuş. Eğer yemek yetmeyecek gibi görününce ya da yanında götürdüğü yemek cazip gelmeyince gözüne dışarıdan ya tavuk şiş ya da köfte istiyormuş. Haklı buluyorum bu konuda onu çünkü bazen evdeki tavuktan daha fiyakalı görünüyor dışarıdan gelen tavuk. :))

Neyse efendim özetlemek gerekirse, an itibariyle 50. günümüzde toplam 12.6 kg vermiş bulunuyoruz.
Geriye 10.3 kg kaldı. zaman olarak ise 18 Haziran final günü. Bakalım 10.3 kg Hazirandan daha mı önce gidecek, bekleyip göreceğiz.

Herkese mutlu diyetler diler,
Sevgilerimle birlikte öperim yanaklarınızdan :)

KKB

2 yorum:

  1. Zeynep Tontongil17 Mayıs 2013 13:19

    Sana şimdi desem ki hayatımı değiştirmemde büyük rolün oldu, muhtemelen "noluyoruz?" dersin ama yazmam lazım, bilmen lazım, teşekkür etmem lazım :) Dukan yapsam mı yapmasam mı diye düşünürken senin fotoğrafına, oradan da sayfana geldim. Motive ettiğin çok kişi olduğunu biliyorum ama benimki biraz farklı oldu. Bi kere o meşhur sırt fotoğrafında soldaki resim sanki ben. Eşim çok şaşırdı görünce, sanki senin fotoğrafın dedi. Yaşlar yakın, boylar yakın (yaş 30, boy 166, kilo 90 bende), daha da ilginci hikayeler tıpatıp aynı. Lise yıllarındaki kilo, sonradan işe girince kilo alma, hatta hem burçtan hem yükselenden oğlak olmamız, işten çıkıp koşa koşa d&r'dan kitabı alışımız, yollarda okuyuşumuz.. walla bir an gerçekliği ben mi yaratıyorum, kendi zihnimin içinde bir dünyada mıyım acaba diye sordum kendime :) felsefeci olmanın cilveleri işte, garip sorular içinde bulmak kendini :PP şaka bi yana beni hiç kimse ikna edememişti diyete, senin hikayenden sonra sanki gelecekten kendime sesleniyormuşum gibi hissettim, ne biliym zayıflamış halimi görmek gibiydi senin fotolarına bakmak, iki vücut birbirine bu kadar mı benzer yahu :)
    neyse işte 3. günüm bugün atakta ve 2 kilo verdim, inanılmaz motiveyim, ilk kez diyet yapıyorum ve ilk kez umutluyum, sevdiğim her şeyi yiyorum falan derken benim içime bir kurt düştü ve karamsar paranoyamı en iyi senin gibi bu yollardan geçmiş ve oğlak burcunun karamsarlığına aşina birinin anlayacağını düşünüp sormaya karar verdim: Gerçekten bütün bunları yiyerek kilo veriliyor mu yoksa sınırsız denilmiş olsa bile abartmayarak mı yedin? yani bugün 7 dilim hindi füme ve bi kutu light pınar beyaz yedim, akşamları nefis krepler, etler, peynirler yiyorum, inan ki laf olsun diye sormuyorum ama bu kadar kolaydı madem neden bu diyet daha önce olay olmadı, bu işte bi iş var, bu kadar kolay olamaz diye kendimi yemeye başladım... başını şişirdim ama sormak zorundaydım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonton'um öncelikle samimiyetin ve içtenliğin için çok teşekkür ederim. Motive kaynağı olduğumu bilmek ve duymak ayrı bir onur verici benim için. Soruna gelince "Gerçekten bütün bunları yiyerek kilo veriliyor mu ?" evet gerçekten veriliyor ama bunlar denilen şeyler neler ? Asıl bilinmesi gereken bu sorunun cevabı. Cünkü dukan'da "light pınar beyaz" kesinlikle yasak.. üzgünüm ki bu ürünün yağ oranı bize uygun değil ve bunu yiyerek kilo veremeyiz. daha detaylı sohbet için facebook üzerinden iletişime geçebiliriz. sevgiler <3

      Sil